2008. szeptember 10., szerda

Szeptember 2. hete

Szeptember 2. hetének első DVD megjelenését kedden a Blikk produkálta az újságosoknál, talán a legismertebb magyar rajzfilm, a Vuk került a bulvárlap mellé. A mostani melléklet annyiban tér el a megszokottól, hogy ezúttal nem kartontokos kiszerelésben, hanem hagyományos csomagolásban, műanyagtokban, borítóval együtt juthatunk hozzá a DVD-hez, így az ára is változott 399 Ft-ról 599 Ft-ra.
Ahogy már megszokhattuk, szerdán a Best jelentkezett kartontokos csomagolású filmmel, a Balhé című francia krimi-vígjátékkal, melynek Gerard Depardieau és Harvey Keitel a főszereplői.

Blikk - Vuk DVDBlikk
2008.09.09 Vuk (1981)
Nyelv: magyar 2.0
Felirat: -
Képarány: 4:3
(Eredeti megjelenés: 2002 március 21. - MOKÉP Videó)


Best - Balhé DVDBest
2008.09.10 Balhé (Crime Spree - 2003)
Nyelv: magyar 5.1, angol 5.1, francia 5.1, német 5.1
Felirat: magyar
Képarány: 16:9
(Eredeti megjelenés: 2004 április 6. - Best Hollywood)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én kerestem volna a Vuk dvd-t ne volt az újságárusoknál.Ennyit erről. :(

Névtelen írta...

Én is kerestem,de nem volt sehol,pedig nagyon szerttem volna megvenni.Kedvencem Vuk.

HunBlogger írta...

Úgy látszik Vuk annyira népszerű, hogy el is fogyott a legtöbb helyen...

Névtelen írta...

Az lenne a kérdésem, hogy milyen mennyiségben kiadnak, hogy el tud fogyni a DVD?
Ezt az informaciót lehet valahol szerezni?

HunBlogger írta...

Zariadka: azért fogy el gyorsan néhány helyen, mert minden újságos 5-6 példányt kap belőle.